Известие

Collapse
No announcement yet.

Обща тема за JTS - впечатления, препоръки и обмяна на опит.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    абе ако ще и валволин да е -важен е Температурния индекс на горещо .
    При всички положения 10/60 е по добър вариант от 10/40 като качества на мазане при 120С+
    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
      абе ако ще и валволин да е -важен е Температурния индекс на горещо .
      При всички положения 10/60 е по добър вариант от 10/40 като качества на мазане при 120С+
      Тук не говорим за по-добър вариант, а за това, което трябва да бъде
      10W40 си е гавра за мен с този мотор
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Сложих масло 10w60 преди 2-3 дни, Аджип Рейсинг 4Т, старото беше на 3к км. Благодаря още веднъж на отзовалите се колеги, които питах на лични. Впечатления - по-тиха работа на мотора. Сутрин като паля, за част от секундата сякаш чувам клапаните, и веднага утихват, и смятам, се дължи на това, че маслото като по-гъсто малко по-бавно пътува по маслените магистрали из мотора, докато тръгне на слив към картера. Вече почвам да пържа мотора.
        Мнения?
        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

        Comment


        • #19
          Отличен избор - със здраве да я караш.
          В тоя студ е нормално стар вариатор да претрака за оборот два.
          10/40 и 10/60 са с еднакъв визкозитет на студено - няма по гъсто. Разликата е във 40 и 60 .
          40 има критична точка на смазване 150/170 градуса (може и да бъркам ) а 60 маже ефективно до 210/230 градуса.
          Last edited by vlalov; d.m.y г., 16:37.
          AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
            Сложих масло 10w60 преди 2-3 дни, Аджип Рейсинг 4Т, старото беше на 3к км. Благодаря още веднъж на отзовалите се колеги, които питах на лични. Впечатления - по-тиха работа на мотора. Сутрин като паля, за част от секундата сякаш чувам клапаните, и веднага утихват, и смятам, се дължи на това, че маслото като по-гъсто малко по-бавно пътува по маслените магистрали из мотора, докато тръгне на слив към картера. Вече почвам да пържа мотора.
            Мнения?
            Ам изпържи го за да успее някак си да подмени маслото в повдигачите
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Ам изпържи го за да успее някак си да подмени маслото в повдигачите
              Ей цар си на лафовете .

              Към модераторите - що не сложим една тема за най-яки лафове във форума
              AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                Ей цар си на лафовете .

                Към модераторите - що не сложим една тема за най-яки лафове във форума
                Е що, не е ли така? В хидравличните повдигачите няма ли масло вътре? И няма ли значение какво е то?
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Е що, не е ли така? В хидравличните повдигачите няма ли масло вътре? И няма ли значение какво е то?
                  Ми най-вероятно маслото в хидравличните повдигачи е същото като в картера ма може и да бъркам.
                  Я ма поправи ...
                  Оф, се ша стане нещо да изцапаме
                  AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                    Ми най-вероятно маслото в хидравличните повдигачи е същото като в картера ма може и да бъркам.
                    Я ма поправи ...
                    Оф, се ша стане нещо да изцапаме
                    Същото е. Ама като смениш маслото от един чешит с друг, както е в случая си требе малко време и налягане в/у повдигачите за да се смени старото
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Колеги,някакъв ъпдейт на мненията за 2.0 JTS двигателите?На път съм да си бартеросам дизеловота 307-ца,която хич не се чупи по-малко от 3-те 155,които имах последователно за една такава 156 с уникален черен кожен салон,2004 година,но кото прочетох темата и вече не съм убеден.Благодаря на всички предварително за мненията.
                      Alfa Romeo 155 1.7 TS-ex
                      Alfa Romeo 155 1.9 TD-ex
                      Alfa Romeo 155 1.8 MY 95 Sport-ex
                      Alfa Romeo 156 2.0 JTS Ti

                      Comment


                      • #26
                        Незнам може би за 159 е по добрия вариант ..... не 156 .... по голяма е цифрата .... аз друг туинс парк 16 клапанов няма да си купя повече .....
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #27
                          Бях писал и по-горе. Ами...
                          Мотора е на първи шлайф колянов вал. Върви добре. Карах с Аджип 10в60 и ми гореше по литър масло за около 2500-3000км. Абе бях чел за тоя мотор, че производителя му дава да гори прибризително до 600мл. масло на 1000 км., което за мен е много . Нямам запушена картерна вентилация. В началото на Януари смених масло с Кастрол 10В60, а и Didko boy ми направи един фокус на тръбичките над картера, че да видим.Ще гори ли или не или пък е зависело от маслото. Гумички не са сменяни още в главата. Разхода ми е среден 11/100 . На дълго пада 7,5-8,6 като маршрута е обикновено Казанлък-Търново. В града я карам все студена, щото работя на 1100м. от къщи. Затова и разхода градско е висок, пък и по светофарите не мога да ги търпя... Сега и на всяка зебра - спри, тръгни... Не зная колегата Vlalov как го докарва тоя разход, ама както казах педала на газта не го милвам, а все го ръчкам. Грешки ми излизаха от ламбди и бобини, напоследък – 2-3 месеца, пълно затишие. Открих, че ламбдата след катализатора, не е била стегната - развих я с пръсти- може затова да е светил чека. понякога хващам малко масло покрай някоя от свещите - може би е от гарнитурата на капака на клапаните и с парцал и дълга отверка подсушавам. Доволен съм като цяло, като пренебрегнем разхода, ама там съм си виновен сам.
                          Last edited by angelovi69; d.m.y г., 11:46. Основание: към пост 25 и да повдигна темата...
                          Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                          Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                          Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                          Comment


                          • #28
                            Благодаря,ще го мислим
                            Alfa Romeo 155 1.7 TS-ex
                            Alfa Romeo 155 1.9 TD-ex
                            Alfa Romeo 155 1.8 MY 95 Sport-ex
                            Alfa Romeo 156 2.0 JTS Ti

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                              Бях писал и по-горе. Ами...
                              Мотора е на първи шлайф колянов вал. Върви добре. Карах с Аджип 10в60 и ми гореше по литър масло за около 2500-3000км. Абе бях чел за тоя мотор, че производителя му дава да гори прибризително до 600мл. масло на 1000 км., което за мен е много . Нямам запушена картерна вентилация. В началото на Януари смених масло с Кастрол 10В60, а и Didko boy ми направи един фокус на тръбичките над картера, че да видим.Ще гори ли или не или пък е зависело от маслото.
                              От къде взе кастрола и на каква цена?
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Колега, ще ти пиша на лични. Тук ще кажа, че тубите бяха от 4 и от 1 литър. Общо за 104 или 106 лв. Взех маслото Ноември, не помня точно.
                                Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                                Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                                Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                                Comment

                                Working...
                                X